Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14
września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów
elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania
formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206,
poz. 1216):
1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa
się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Komendy Powiatowej Państwowej
Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim:
/KPPSPOstrowWlkp/SkrytkaESP
2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:
- dokumenty muszą być podpisane ważnym,
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego
certyfikatu,
- formaty danych w jakich zapisuje się
załączniki dodawane do pism to:
.doc, .docx, .trf
.gif., .jpg, .png,. tif
.ods, .odt,
.pdf, .txt
.xls, .xlsx
- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może
przekraczać 5 MB.
3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników
danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive,
płyta CD lub płyta DVD.
4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe
oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
5. W przypadku dostarczenia dokumentów
elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie zostaną podjęte
żadne czynności związane z tą dokumentacją.
|